The YCM's team

The YCM's team

Monday, June 7, 2010

Tempahan Zamri, Jenjarom.

Kek 'wonderland' biru+pink tempahan zamri membuatkan aku sangat2 teruja untuk mendeconya, ni 1st time buat kek kawen yg bertema katun ni. walaupun aku sangat2 susah ati time nak start tu sebab sehari sebelumnya aku buat choc.mickey n minnie nampak macam tak menjadi, berkali2 aku ulang semula sampai akhirnya menjadi jugak dalam percubaan yang tah keberapa kali pon aku tak ingat. mmg aku enjoy buat kek ni, sebab pengantinnya pon ala2 katun gitu. hehe. dia sendiri mencadangkan tema mickey mouse. so dengan sedikit study aku add in sket penggayaan aku lalu jadilah kek yang super grand ini. alhamdullilah, masa kek ni siap di deco, org2 dlm rumah ni semuanya suka dan aku terus capai handphoneku terus call zam mintak izin display 3 cake sekali. mengikut permintaan asal, zam nak kek paling bawah utk potong siang, manakala 2 tingkat lagi (kek atas+kek tengah) potong malam untuk pesta muda-mudi (chewah! ada joget lambak la pulak ;) bestnya..). since dia kata no problem, esoknya aku dan hubbyku bawak extra cake stand yang untuk 2 tingkat punya yang akan dipakai pada malamnya. aku suka pamper pengantin dengan tools yang betul sebab aku nakkan shoot pengantin cantik dengan kek yang aku buat ni. thx so much zam. i really do appreciate with ur order.
untuk pengantin baru..
Happy Wedding 2 Zam & Ani
May Allah bless both of U guyz.. :)

ulat gonggok yang colorful me'nyuruk' kat tepi kek..

minnie mouse @ 2nd tier
mickey mouse at 1st tier

3-tiers wonderland cake yang di idamkan zamri.

tak mahu ketinggalan dengan kek bersejarah ini. :)
lucu gak tengok gambo ni, kek ni nampak kecik betul bila aku berdiri kat sblhnya..
iskk..isk... :p
p/s : juz sharing sms pengantin.
'sis..thank's kek..nice la kak. hehehe.boleh la org tlg promote2 nanti'


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails