The YCM's team

The YCM's team

Monday, June 21, 2010

Tempahan Fazli, Banting

train comel
muka thomas yang ku kira hampir sama dengan yang original.. huhu


rasanya macam banyak kali jugak nak confirmkan tempahan kek thomas ni, macam2 cadangan aku berikan sebelum aku mulakan pembikinan kek ni. dari edible hingga drawing, akhirnya aku + fazli sepakat untuk proceed 3D. yang pentingnya kepala train 'budak' thomas ni ada ghupernya. persediaan untuk buat kek ni aku buat dalam seminggu, awal2 lagi aku kene carik kotak dan board yang sesuai. yang sesuai ada tapi tinggi pulak, yang rendah ada tapi lebar la pulak.. isk..isk... nasib baik Zam @ bagus bukit tinggi really helpful. dia pon pening tengok aku pilih punya pilih tapi tak pilih2 lagi. last sekali aku amek jugak yang kotak rendah tapi lebar tu. so masa nak susun kek atasnya tu banyak space, so dengan kaji selidik sket, aku decided nak buat rail keretapi kat tepi2 kek tu. So, i made another swiss roll perisa strawberry untuk buat body keretapi, konon2 kepala thomas cuma aku panjangkan sikit untuk bagi extra kek kat keluarga fazli. kira yang train comel tu extra untuk dorang sebab fazli regular customer aku since dulu hingga sekarang. masa aku hantarkan kek ni kat rumah abangnya Fazli (masih 1 taman, cuma lain lokasi) fazli teruja melihat kek thomas ni. dari situ aku tau dia puas hati dengan decoration yang aku buat. wahh...bangganya mak! ;)
tq fazli diatas ordernya ni. pastinya b'day boy n frenz suka nak 'baham' kek ni...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails