The YCM's team

The YCM's team

Monday, June 21, 2010

Tempahan Faizah Nor, Kg. Sijangkang.



Faizah Nor, buat pertama kalinya aku terjumpa balik kawan lama masa kat sekolah menengah dulu masa buka puasa kat Grand Blue Wave, Shah Alam tahun lepas. surprisingly kitorang sebenarnya tinggal di kg. sijangkang jugak cuma tak pernah sekali pon terjumpa. Masa faizah call untuk buat tempahan,memang aku agak terkejut jugak lepas bertahun2 tak dengar suaranya lalu kitorang pon borak2 ringkas. Faizah berkenan dengan cupcake tools yang aku buatkan untuk opismate Piti lalu dimintakkan buat satu untuknya surprisekan hubbynya sempena hari bapa. pesannya mana2 yang ada warna hijau mintak ditukarkan menjadi warna merah sebab hubbynya tak suka warna hijau. prihatin betul faizah kat taste hubbynya ini. ;) inilah ciri2 isteri mithali.. Faizah sempat msg aku, dia dan hubbynya suka sangat cuppies yang aku buatkan itu, sweet n comel katanya dan dia dah booked untuk b'day anak perempuannya bulan julai nanti.
tq so much Faizah Nor!
Happy Father's Day untuk Faizah's hubby :)

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails