The YCM's team

The YCM's team

Monday, June 28, 2010

Tempahan Sekolah Kebangsaan Sijangkang (SKS)

gambo yang di ambik dari FB : SKS
selamat hari lahir & selamat bersara Pn. Hjh. Asni Mohamed


Aku sebenarnya memang ada kenangan dengan cikgu asni masa kat sekolah kebangsaan kampung Medan dulu masa aku darjah 5, 6 gitulah.. teringat lagi masa tu cikgu tengah dalam keadaan sorrow sebab kehilangan anak lelakinya yang tua setahun dari aku akibat kemalangan jalan raya... kesian cikgu asni, 'sakit' dengan ujian Allah itu tak tertanggung hinggakan dia meluahkan perasaan seorang ibu yang kehilangan anak itu denganku. apalah yang aku faham tentang kehidupan saat itu, tentang kehilangan orang yang kita sayang, pergi untuk menghadap Allah untuk selama2nya... :'( ermm...

well, skang ni cikgu asni telah pun bersara dan berehat2 dirumah dan aku pasti saat ini cikgu asni sedang bercakap2 dengan pokok bunganya bagi mengisi masa lapang. :) alhamdullilah, cikgu asni telah menamatkan karier perguruannya, bersempena itu Sekolah Kebnagsaan Sijangkang telah meraikan beliau dengan sambutan besar2an pada jumaat lepas. Untuk majlis tersebut, Cikgu Suhaila telah menempah kek special mengikut warna kegemaran cikgu asni iaitu coklat, kuning dan oren. kebetulan tarikh lahir dan tarikh bersara cikgu asni jatuh pada hari yang sama. wutta nice!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails