The YCM's team

The YCM's team

Monday, June 28, 2010

Tempahan K.Fairoze, Telok Panglima Garang.






i like k.fairoze... orangnya ceria+ happening! :) memang suke betul aku kat akak nih. aku kenal suaminya abang fauzan sejak aku sekolah menengah dulu. selalu beli barang2 dapur kat kedai mak. dah lama tak jumpa since last nampak dorang ni time wedding aku kat Stadium Jugra dulu. huhu.. punye la lama, dekat setahun. well, k.fairoze dan abang fauzan datang ke bengkel aku untuk menempah kek sempena majlis pertunangan cousin dorang. Tempahan pertama adalah set cup cake yang akhirnya ditukarkan kepada choc.moist cake disebabkan ada cupcake lain untuk hantaran si cousin tu nanti. Setelah setuju dengan harga kek dan tambahan untuk transparent box, akhirnya proceed dengan kek berwarna peach ni. k.fairoze siap pesan awal2 tak mahu kaler yang terang2... hehe.... suke dengar suaranya kata keknya cantik, kira aku telah berjaya menepati citarasanya.. thx so much ye kak.. nanti kalo nak order lagi jangan segan silu, sila mampir lagi ke Yang Cantikmanis@ jalan orkid...

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails