The YCM's team

The YCM's team

Monday, June 28, 2010

Tempahan Hidayah, Telok Panglima Garang.





K.dayah ni rupa2nya kakak kepada teman lama aku masa sekolah menengah dulu, sarah.. walaupun aku tak sama sekolah dengan sarah tapi kami pernah gi tuition sama2 dan kebetulan pulak k.dayah memang kenal ngan kakak aku. ish, pusing2 kat situ gak, cuma masa je tak pernah menemukan kita walaupun duduk dalam satu tempat nih... :) k.dayah jumpa aku pun melalui blog kawan atas kawan.. klik sana klik sini, last2 terjumpa blog aku ni ha.. patutlah masa dia datang bengkel nak bayar deposit dulu aku macam pernah nampak aje muka k.dayah ni... k.dayah telah menempah kek ni untuk pakej kateringnya kat tanjong sepat, banting. pagi2 lagi aku dah antokan kek ni kat rumah kateringnya kat pekan telok panglima garang. walaupun nampak agak kelam kabut, tapi dia menyambut aku dengan wajah cerianya dan semestinya dia paling suka tengok kek yang aku buat nih... lucunya, dia excited sangat macam dia pulak yang nak kawen katanya.. ;) tak lama lagi la tu! aminnnn.....
tq so much ye k.dayah
nanti2 kalo ada yang nak mengorder pakej kawen tu order la kek ngan kite lagi ye
nget..nget...
ohw ye! time sarah ke.. time diri sendiri nanti ker
wink! wink!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails