The YCM's team

The YCM's team

Sunday, May 30, 2010

Tempahan Yin, Taman Desawira.

Kek Strawberry
Kek Coklat

Kedua2 kek ini ditempah last minute oleh cikgu2 tadika melalui syirin. yin call malam sabtu, tapi kek nak pakai ahad pukul 9 pagi sebab cikgu2 tadika nak bawak ke pangsun utk aktiviti family day kat sana. time yin call aku untuk tu, aku masih kat kenduri arwah pak ngah (bapak sedara hubbyku) dan kebetulan malam tu aku masih ada kek2 untuk di deco, so aku amek order yin tu. alhamdulillah, kek2 siap dibuat dengan suksesnya pada malam tu jugak dan siap seawal subuh. sebenarnya aku tak tido langsung sepanjang malam tu sebab kena siapkan kesemua order aku untuk minggu ni. lepas solat subuh, aku rehatkan diri dalam sejam dua dan rasa2 macam terlajak bile yin call aku menanyakan bile aku nak anto keknya, sebab cikgu2 tu nak gerak.. waaa! mmg sah hampir terlajak tido, nasib baik aku dah siap2 mandi pagi tadi tu. dalam mamai2 aku ke kebun bharu utk menghantarkan kek2 tersebut dgn bantuan yin melalui telefon. syukur, sampai gak ke destinasinya walaupun lambat sket tapi sebenarnya cikgu2 tu belom pon gerak lagi. masa aku sampai tu dorang tengah baca doa. phew! lega beb..... hehe ;) lepas dapat payment aku terus buat delivery ke 2. zooom!!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails