The YCM's team

The YCM's team

Sunday, May 30, 2010

Tempahan Fizi, Cheras.

beraksi dengan tema purple
ayunya fizi dengan songket purplenya..


2nd tier
1st tier

Kek 2 tingkat berwarna purple ni tempahan fizi, teman rapat masa kat UiTM dulu. masa kami part 6 dulu, kami tinggal serumah dan sama2 gilerkan sheila on 7. rindu jugak kenangan masa study n kwn2 serumah kat sec.2 shah alam. well skang fizi dah naik pelamin, bertambah lagi soang dlm kelab jeng jeng. haha! fizi request design macam kek kawen aku warna purple dengan bunga merah dan jugak mintak gabungkan dengan satu lagi design kek fondant, attachment dr dia.but lastly aku tiru gak macam kek aku sebab aku rasa design kek aku lagi lawa dr attachment dia.. jangan mare.. hiks! tapi untuk kek fizi ni, aku lebih suka design untuk dia sendiri. means, setiap kek yang aku buat ni signature khas untuk satu pengantin saje.. tulah berita baiknya dan semestinya ko suka dengar kan fizi.. ;) pasal tu aku tambahkan bunga purple biar cantik lagi kek ko tu. tapi sorry la, semalam tak dapat tunggu sampai bersanding sebab ada hal kena balik ke markas cepat. maklumlah ada satu lagi cake task belum siap untuk majlis esoknya pulak.

khas buat fizi & azizi..
selamat pengantin baru.
semoga bahagia selalu, aman dari pertengkaran,
dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah.
amin..


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails