The YCM's team

The YCM's team

Sunday, May 30, 2010

Tempahan Ani, Kebun Bharu.

pengantin yang mengenakan busana jubah, bertemakan ala padang pasir..
cuma tak pakai jilbab ajer..
panas beb... ;)
the cupcake tower by yang cantikmanis
siap ada pengawal unutk menjaga cupcake tower sebab ramai sangat tgh 'aim' nak cilok satu..

served dengan tranparent spoon lagi biar senang tetamu nak makan ;)
100 pcs of "ani loves zam"
Ani LOVES Zam

100 pcs of purple roses

Ani teman kepada adikku zari telah membuat tempahan cupcake tower sebanyak 200 pcs bewarna purple & putih sempena majlis kawennya hari ni. teruja aku membuat cupcake yang banyak ini, walaupun memerlukan masa yang sangat2 panjang untuk menyiapkan cupcake ni, aku suka sangat2 sebab lain dari yang lain. kebetulan warna yang dipilih sama macam wedding aku dulu. :) hiks! so untuk cuppies ni aku sediakan choc.chip butter cake yang sangat sedap dengan design bunga rose dan wording. aku pasti pengantin & family musti suka dan teruja macam aku gak bile tengok cupcake banyak2 ni. mana taknya, masa sampai kat sana, belum susun pun dah ada yang nak cilok satu sampai aku dimarahnya sebab tak bagi dia ambil.. isk tak patut betul. mana boleh ambil selagi pengantin belum amek gambo lagi kan.. so, kakak pengantin terpaksa panggil budak jaga cupcake tower tu supaya 'selamat' dr tangan2 yang nak menyilok. hehe.. lucu gak. bukan budak kecik ajer yang berkenan nak cupcake tu, orang tua pun sama.. bukan sorang, ramai jugee... inilah yang dikatakan cabaran bukan kepada aku sendiri tapi tuan rumahnya sekali.... waduh!


Selamat Pengantin Baru buat Ani & Zam
Semoga bahagia hingga ke anak cucu cicit piut...


p/s - nantikan kek wonderland zam pulak minggu depan ni.. surprise! surprise! ;)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails