The YCM's team

The YCM's team

Thursday, May 27, 2010

Selamat Hari Guru dari Bazli




sebenarnya dari semalam adik ipar aku ni, Bazli mundar-mandir dalam bengkel tanyakan kot2 kalo aku extra cupcake, aku tanyalah dia nak buat apa tapi dia malu2 kucing pulak nak suh aku buatkan kek. rupanya bila aku selidik, kaji punya kaji, dia nak bawak gi sekolah esoknya sempenan sambutan hari guru kat sekolah petang. lantas, malam semalam jugaklah kakaknya bakarkan choc.sponge, dan baru pg tadi aku sempat deco kek tu. So, aku terfikir nak buat deco bentuk2 hadiah kat sekeliling kek tu dengan hiasan sedikit fondant bagi 'memeriahkan' lagi rupa kek tu.. haha! wuteva!! kek untuk ustazah n budak2 yang nak makan, buatlah ala2 ceria gitu... tadi, lepas balik sekolah aku tanyakan keknya habis dimakan ke tak, bazli kata, ustazah potong2 kat dewan... ala... tak dapatlah kawan2 makan sama... erm.. :

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails