The YCM's team

The YCM's team

Thursday, May 27, 2010

Tempahan Lisa, Sec.6, Shah Alam.


lepas anto cookies k.miza, kami terus ke sec 6 untuk anto order lisa pulak. Bear cookies ini lisa sponsor untuk majlis kawen sebagai bunga telur. lisa request soft+light color n without stick sebab dia nak ikat pada bunga telur tu. erm.. cantik jugak tu! :) so kaler2 pilihan aku ialah biru, kuning, hijau n pink! walaweyyy.. comey la pulok, siap dengan jumbo love lagi!! :p Order tu sepatutnya lisa mintak anto hari jumaat, tapi aku antokan advance sebab jumaat ada order lain. jadual agak packed, so aku mintak kebenaran lisa untuk anto awal cookies dia ni. since her got no problem on that, malam semalam kami jumpa di perkarangan flat sec 6, itu pon dengan guide dia sampai jugaklah kitorang (aku+mr.supermanku) kat area rumah dia tu.. haha! mmg tak familiar langsung dengan area situ. mommy anak sorang ni memang comel lotey orangnya. sng b'kerjasama dgn dia, untuk itu aku bg 10 pcs extra lagi. tq lisa 4 ur ordering. harap order lagi akan datang ni ye! :)

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails