The YCM's team

The YCM's team

Thursday, May 13, 2010

Tempahan Syirin, Taman Desawira

as usual, my regular customer, yin tetap setia m'buat order set cupcake couple 4 both pengantin. kebetulan cousin yin order cupcake ni utk pihak lelaki n perempuan. awal2 lagi yin pesan utk buat cupcake yg cantik utk kedua2 pengantin ni. design terserah kat aku janji cun dah memadai. selalunya aku akan buat tempahan gold color dengan bunga kuning lemon tapi utk tempahan kali ini ada sedikit perubahan dlm warna. masa aku jumpa yoon kat kedai Bakers mall banting, dia suggest aku gold color n silver. 4 me, gold color kalo kite blend nampak macam jadi, but d silver color is out. aku terpaksa pakai black color utk dptkan silver color. masa nak buat cupcake ni pon tragis gak.. elok aku sampai rumah rupanya salah solo cups.. ada jer dugaan aku aritu, naik lembik jadinya. kek yg aku dah siap bancuh aku tinggalkan sekejap then lari ke bagus bukit tinggi utk beli solo cup yg lain. bile dah bayo aku balik rumah nk sambung keje balik.. nak dijadikan cerita tak cukup pulak solo cupnyer.. geramnyer aku!! ~:( cuba carik kat rak2 bhn mentah aku dgn niat adalah belen2 solo cup dulu2 yg aku ltk kt mana2 tu terjumpalah balik. phew! nasib baik ada wooo... selamat.... itulah ceritanya.. isk..isk... tema gold
tema silver

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails