The YCM's team

The YCM's team

Saturday, November 7, 2009

Tempahan Lea, Pelangi Height




Sebenarnya dah lama tak buat kek yang ada edible image kat atasnya ni. tempahan ni pada mulanya lea ada 4ward 1 gambo kek b'day fondant siap toys lagi kat atasnya. Tempahan dibuat oleh lea yang inginkan kek oren dengan base putih dan skirting hijau warna ben10. so untuk tip jimat, aku suggest dia beli toys sendiri n deco kat atas kek tu, but lastly bila aku gi kedai ingridients, ada 1 edible ben10 yang besar n bole cover permukaan kek, so lea takyah beli toys ben10. dah jimat masa.... time deliver kek ni, kitoang jumpa kat belakang jusco bukit tinggi sebelah eneos. malam tu, lea dtg ngan anak2 dia si nana n ian. aiiii... dah beso budak2 tuh, rindu gak ngan doang..lama sgt aunty jue tak jumpa nana n ian kan? nasib bek doang kenal lagi muka aunty doang yg 'kuit' nih.. hiks! :) lea sempat gak pelawa aku dtg ke b'day party anak dia tapi sori aku tak dpt dtg psl esoknya aku kene deliver kek kawen.

kek asal sebelum final touch-up
sisi tepi dengan bintang2 harapan buat ian

happy birthday 2 my boy Ian
now 3rd on d move
b a gud boy
b a heathy boy!
b a such a wonderful boy!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails