The YCM's team

The YCM's team

Sunday, November 29, 2009

Tempahan Julie, Kapar, Klang.

Tempahan kek ini dibuat oleh Julie, teman baikku yang merupakan classmate masa kat UiTM dulu. Julie membuat tempahan beberapa bulan awal beserta bayaran penuh. Semalam, masa aku n hubby drop kek ni kat umah pengantin, hujan turun dengan lebatnya tapi kitorang redah jer sebab on the way dah nak sampai ke sana, Julie call tanyakan keknya yang tak sampai2 lagi.
aku punyalah cuak, sebab dgn hujan yang turun tu camne aku nak bawak trn kek2 ni semua, tambahan lagi nak carik parking dhn keadaan yang agak sesak, di blocked pulak dengan bas UiTM dr Dungun. Adeh...
3-tiers Choc. Moist Cake yang menjadi pilihan Julie pada hari perkahwinannya.
bahagian atas

bahagian tengah

bahagian bawah. bunga sisi.

bunga peach dan cream yang menjadi pilihan Julie
Selamat Pengantin Baru buat Julie & pasangannya...
Moga bahagia hingga ke anak cucu....
Congrats Julie!
apesal aku nampak BESAR jer dlm gambo nih?
errrr...baru aku perasan baju julie sebijik cam baju sanding aku kat umah jangkang dulu.. hihi


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails