The YCM's team

The YCM's team

Sunday, November 29, 2009

Tempahan Jaswin & Anusya

When J meet Js
(pronouns : when jay meet jays)

hye, salam...
Minggu ni ada 2 set kek kawen 3 tingkat yang aku kene siapkan dan anto pada hari yang sama. actually, minggu ni aku rasa cambest pasal aku buat kek kawen kwn2 masa belajar dulu. kebetulan pulak, kwn2 aku ni pon nama start ngan 'J' la jugak macam aku. kek2 ni ditempah Jaswin dan Julie. ok, aku citer psl jaswin dulu ye. Jaswin ni suke panggil aku 'datin' kalo borak kat phone. kitorang keep in touch balik masa dia carik aku 2 thn lps utk buat kek tunang dia. Memang la aku terkejut sakan bila dia cakap dia bertunang dgn classmate kitorang masa form 2 dulu (sbb anusya naik kelas). aku tanyalah, bila masa koang bercinta? sbb aku teringat lagi anusya kalo aku n kwn2 lain usik dia ngan jaswin mesti dia tak suka. ala, biasalah tu, pura2 marah, tapi dlm hati sukenya dia! :p kitoang tau, koang dah 'kuch kuch hota hai' pon masa tu. bila aku borak ngan anusya lak (nk korek rahsia sbnrnya..) lps apm doang sekali pon tak pnh contact each other, sampailah lps beberapa thn tu, terjumpa balik n doang start dating. time tu aku hanya terpikir, 'camnelah rasanya b'cinta dgn kwn sendiri ek? cam kelakar jer..' dan jwpn tu Allah bg bila aku bercinta dgn laki aku ni.. hehe.. my classmate masa form 4-5. :p erm, bole ker?
Perkahwinan Jaswin dan Anusya ni diraikan di sebuah dewan di Taman Botanic. Aku dan adik2 ipar aku, dewi dan ena dtg awal dari waktu yang dirancang sebab taknak mengganggu resepsi doang nanti. time kitorang sampai tu dah 6.45 p.m, hujan baru je reda kebizian padahal masa dah kian suntuk. Jaswin membuat tempahan ini dengan mengikut warna kesukaan anusya, pink n purple. Sorilah, tak dapat nak tunggu korang datang, pasal dah pon maghrib. papepon, tahniah buat Jaswin dan Anusya, walaupon mengambil masa untuk disatukan, aku doakan kalian bahagia hingga ke hari tua. make me an aunty soon!! :)


bahagian tengah

bahagian atas
bahagian bawah
-a garden of roses-


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails