The YCM's team

The YCM's team

Saturday, November 7, 2009

Tempahan Imah , Kebun Bharu, Telok Panglima Garang.

tempahan ini dibuat oleh suami imah (customer mak aku) untuk sambutan harijadi anak mereka yang menginjak ke 4 tahun. toys ni atas permintaan ayah si kecil yang inginkan mickey mouse pada mulanya, tetapi sesampai jer kat kedai ingredients, toys sumer out of stock. nasib baik aku terjumpa 1 benda lain yang boleh dibuat ganti. yang aku rasa macam agak2 comey untuk si kecil naimah ni. sesampai kat umah, aku punya happy terus deco kek b'day ni dengan warna soft pink. hasilnya... mengagumkan aku. simple tapi menarik! toys ni boleh dimakan. diperbuat daripada aising.
sisi depan... dihiasi dengan deco ceri merah.

sisi atas... istimewa buat adik Naimah Nasuha.

Happy b'day gal!
4 years now
semoga menjadi anak yang solehah dan membesar sebagai anak yang pintar dan berilmu.





I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails