The YCM's team

The YCM's team

Saturday, November 7, 2009

Tempahan Khirman Paiman, Kg. Seri Cheeding, Banting.


kek kawen ni ditempah oleh pengantin sendiri menerusi makcik aku pada selasa lepas. khirman inginkan kek pandan dengan base putih dan bunga coklat. kek 3 tingkat ni berjaya aku siapkan dengan tempahan b'day kek adik naimah dan ian. walaupun tak pernah jumpa orangnya ni, aku rasa dia ni lucu orgnya, sempat buat lawak dlm msg antara dia dan aku masa nak kompemkan kek dia ni. yelah pakcik aku namanya khir, yang dia ni khirman.. dia kata jangan tertukar org lak. Tema perkahwinan yang dipilih adalah warna biru, coklat dan putih.. aku belum penah tengok lagi kombinasi kaler nih. anyhow, minggu ni memang minggu mencabar aku, selain baru keluar wad, badan pon baru nak pulih, rezeki datang tiba2.
alhamdullilah. thx utk sumer customer.
i luv u all!! :)
kek bawah sekali
kek tengah

kek atas

selamat pengantin baru buat khirman & pasangannya...
semoga kekal hingga ke anak cucu cicit piut.... ;)

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails