The YCM's team

The YCM's team

Saturday, October 2, 2010

Tempahan Nani, Taman Sri Medan





Nani, classmate masa kat sekolah dulu, jumpa balik kat FB telah menempah cuppies hantaran untuk adiknya yani, yang berlangsung tengah hari tadi. aku jumpa nani dan suaminya kat esso bt.8 sebab dah janji nak jumpa kat situ, since aku pon ada delivery ke klang pagi tadi. lama tul tak jumpa dia.. still slim macam dulu. nani nakkan ordernya tu sama macam cuppies hantaran yg aku penah buat dulu, tempahan syirin berwarna silver. maybe utk yani aku terbuatkan kaler yg agak gelap sikit sebab gunakan pewarna jenis lain. tapi susunan sebijik macam order lepas. nani jugak mintak aku buatkan hiasan untuk kotak hantaran dengan bajet yg dia berikan. thx nani. lepas ni aku harap ada order lain dr ko yer... ;) wink! wink!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails