The YCM's team

The YCM's team

Monday, October 4, 2010

Tempahan Ayuni, Taman Villa Perdana

snap yang ini nampak cam menarik sebab ada background pelamin... :)
kek ni nampak macam suntut je.. tp sebenarnya its quit heavy. on note 2kg, tapi got extra kgs... siap beli pisau baru untuk ayuni...
1st tier

2nd tier
very nice red color.. i like very2 much!
rasa cam aman je tgk pelamin nih... i like d combination of colors
wajah pengantin yang ceria.. macam puteri salji.. ayuni yang cantik sekali!
k.jue pon tanak ketinggalan nak bergambo ngan pengantin.. siap tunggu dalam sengah jam kat ruang tamu gara2 nak tunggu ayuni bersiap. pelik gak aritu, boleh lak nak menunggu pengantin bersiap sedangkan ada tempahan lain kene sambung pas tu... ayuni punya pasal, k.jue tunggu jugaklah! thx to my hubby's cousin, fatin yg sudi temankan k.jue anto kek n attend kenduri ayuni. sanggup lagi temankan k.jue di 'ruang menunggu'. huhu...

..................................
Pilihan ayuni tetap Choc. Moist Cake pd hari bersanding. masa buat tempahan, dia dah cakap awal2 takmau kek sponge, dia nak kek sedap, tanak biasa2 katanya.. sama seperti hantaran, kek yang ditempah sumer dr jenis yang sama.. so i assumed : she's chocoholic! huhu.... well i guess, i made and done ur cake perfectly! same goes 2 her wedding cake, warna bunga rose yang diminta merah dan putih. kebetulan merah yang aku blend tu naik cantik pulak warnanya... aku puas ati dengan buatan aku kali ini... untuk kesemua tempahan ayuni, aku sendiri telah capai target aku dgn skala 10 puas ati aku, aku bg 9.9... haha...
tahniah buat ayuni & aszuat.
nampak sepadan sebab keirasan wajah yg ada.
like chinese one lah! ;)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails