The YCM's team

The YCM's team

Saturday, October 2, 2010

Tempahan Bee, Port Klang.

cupcake + cheese tart
cuppies utk the boss : aaron yang bertemakan IT gadgets...


alkisahnya arini mmg tah apa yang aku pikirkan gaknyer pagi tadi. elok aku sampai bayu perdana tadi, aku teringat yang aku dah tertinggalkan cheese tart bee kat dalam peti ais. tapi aku teruskan gak perjalanan ke opis bee utk buat delivery kek, sebab bee request cupcake nk kena ada sblm pukul 10 pg. sampai sana, bee nak jugak cheese tart tu psl dah janji ngan kwn yg buat open house yg dorang nk attend pas lek keje. waduhh.. aku kene balik umah jugak nih. so aku deal balik ngan bee mengatakan yg aku akan antokan jugak cheese tart tu pukul 12.30. on d way nak balik tu aku singgah tesco nak beli sayur yg mak aku pesan. nak dijadikan cerita tak bestnya tu, telur yg aku beli terlepas dr tangan masa nak masukkan brg2 dlm keta. pecah sumer, mmg tak kesian langsung kat aku, sebijik pon takde yang selamat. lagi terkena kasut mahal aku nih.. adeh. kunun2 dah terbuat messy tu, nk panggil cleaner kat dlm tesco, tapi soang pon tak nampak batang idung. elok aku nak blah aje, keta pulak takleh start.. grr..grr... apa lagi sih? cam nak pitam dibuatnya. godek punya godek, last2 idop gak. terornye aku.. pomen terjun! last balik umah aku sempat makan pecal dan mengadu pape yang patut kat bapak mertua aku. pas amek cheese tart aku teruskan perjalanan ke klang dan jumpa bee semula. cheh! smpt gak citer kat bee ngan mary sekali. huhu... itulah kisahnya hari ku yg sgt2 memenatkan.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails