The YCM's team

The YCM's team

Tuesday, October 26, 2010

Tempahan K.Leli, Bandar Puteri, Klang




Pada mulanya k.leli hanya sms aje utk bertanyakan harga tapi selang beberapa hari, k.leli terus datang berjumpa aku kat esso bt 8 untuk serahkan edible ben 10 yang telah siap ditempah khas bersama full payment. sng betul berurusan dgn k.leli. selain ediblenya dah siap, beserta advance payment segalanya menjadi mudah sbb dia tak cerewet orangnya. i like!! :) hehe... so, utk delivery aku di minta hantar ke banda puteri tp disebabkan tak jumpa jalan yang sepatutnya aku masuk, k.leli mintak aku tunggu kat area seven eleven. huhu..... untuk kek aidil ni, aku buatkan vanilla + pandan flavor di lapiskan dengan blueberry filling. trimas k.leli...
happy b'day aidil! :)

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails