The YCM's team

The YCM's team

Sunday, August 8, 2010

Tempahan Zam, Labohan Dagang, Banting.




Zam ni kawan kat bagus, orangnya pendengar yang baik. rajin gak dia dengo cerita aku kalo aku datang shopping kat bagus. Dulu, elok aku jadi customer dia skang ni dia lak jadi customer aku. huhu... kek yang dia order ni untuk hantaran pertunangan adik dia yang berlangsung ahad siang tadi. zam order choc.moist cake dan 16pcs cuppies dengan tema brown + gold. alang2 sabtu lepas mak mertua aku buat kenduri, aku ajak dia datang sekali. dia datang juz nice orang tengah makan... haha.. ko target datang makan je kan? nasib baik aku tak suh ko basuh pinggan sekali... LOL. aku siap tapaukan roti, cheese tart n creme puff yang aku buat lagi untuk zam bawak balik. berjsaga lah ko malam tu nak siapkan hantaran adik ko yang dikatakan tak siap2 lagi tu.... :)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails