The YCM's team

The YCM's team

Sunday, August 1, 2010

Aritu aku merungut dan frust bila gambo2 kek baru yang aku buat tak dapat nak di upload kat blog ni. skang ni tidak lagi.. syukur alhamdullilah, gambo2 ni aku dapat balik malam tadi setelah lap top aku dan software card recovery bekerja keras mencari gambo2 yang kononnya "permenantly deleted" dari memory card hp aku. tak sangka aku dapat balik sumer gambo ni dan kebanyakan semuanya masih elok, sekeping dua je yg corrupted. aku tak kisah janji gambo yang aku nak elok lagi. thx to sepupu hubby yang cadangkan aku untuk download free software yang ada kat internet ni. if not, sampai la ni aku masih sugul gaknyer.. hehe.... so 2 reward myself, let eat d cake!

thx Allah!
thx hubby's cousin!
thx 2 technology!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails