The YCM's team

The YCM's team

Sunday, August 8, 2010

Kenduri yang penuh dengan makanan sedap!

cream puff mini inti kastart.
cheese tart saiz S.
anak buah (kakak, baby @dekda) yang asik mengendeng nak merasa Fruit Flan Cake
dah lama mak tak deco kek, so malam tu mak hiasakan kek untuk birthday baidhawi.
roti cicah kari
Untungnya kalo datang kenduri kat umah w.sab (mak mertua aku).. macam2 makanan ada, kebanyakan yang luar biasa sedapnya termasuklah dessert2 best buatan aku. huhu.... mak mertua aku ni tokei katering dan ada pasukan masaknya sendiri terdiri daripada anak2, adik2 dan anak2 buahnya yang memang teror masak. aku? aku teror tang lain. kalo membaking bagi jelah kat aku. memang pakar! malam tu makanan masih banyak lebih tapi kebanyakan hampir habis ditapau dek sedara mara. benda yang sedap mesti di tapau.. yeah! i like.... kat sini aku display yang penting2 aje la ye.. semestinya my bake product.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails