The YCM's team

The YCM's team

Sunday, August 8, 2010

Tempahan Pn.Jalilah, Taman Desawira.

baru aku tau, rupa2nya macam2 cuppies box ni ada. tapi edisi terhad la, jumpa pon secara tak sengaja. dalam kekalutan aku nak memenuhi order mak aku ni, aku terlupa nak beli kotaknya. so lepas call supplier kat banting (sebab petang tu kebetulan nak gi umah my sis, cadang nak singgah kedai supplier tu dulu) dia kata box yang aku nak tu ada, tapi tau2 aku sampai sana bendanya takde... hanginnya aku. kalo tau tadi aku beli je kat klang. geram betul! :s nk taknak cupcake asalnya 9 dapat bagi 8 aje. 1 lagi aku suh kakak aku makan. cuppies ni mak nak bagi k.ju, tukang urut dia kat keramat. saje suke2 sebab dah citer kat dia yang aku ni pandai buat kek. hehe...
tq mak utk payment cupcake + fuel nya...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails