The YCM's team

The YCM's team

Thursday, January 14, 2010

Tempahan Zuraini, Sg.Buloh

zuraini ni merupakan guru sekolah agama di sec.3 shah alam. dia merupakan kenalan yang rapat w'pun jarang berhubung. kitorang sama2 kaki bisnes tp kalo ikutkan dia meniaga lagi ligat, lagi kencang. mmg aku tabik kat dia nih. Zu call aku utk buat tmpahan kek 2 tgkt lgkp dgn details. mcm mimpi gk bila dia bgtau nak naik pelamin. akhirnya dia bertemu jodoh dgn bf baru yg jauh lagi encem dr yg lama. alhamdullilah, semoga bahagia dgn ikatan yg dibina.
wajah pengantin yg manis sdg menanti untuk disandingkan.
saingan kek pengantin aku. yang aku punya plak, dah terdelete pulak gambonyer.. alahai... cantik jugak, berkenan tgk bunganya yang kemas walaupun dr kejauhan nampak sarat.

zuraini request bunga coklat dengan base putih. aku cam perasan syahdu jer bile tgk kek ni siap. :)




I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails