The YCM's team

The YCM's team

Thursday, January 14, 2010

Tempahan K.Bib, Pekan Telok Panglima Garang

tempahan ini dibuat oleh K.Bib (pengusaha katering) yang diperkenalkan melalui k.bariah (puteri umno). ini pertama kali kami bekerjasama,aku mgharapkan skill aku ni mendapat tmpt di matanya. so hopefully next katering k.bib order kek dgn kite lagi yer. k.bib request kek base putih dgn bunga pink dan dia b'ulang2 kali pesan kat aku buatkan kek yang tercantik sebab majlis yg dia handle di dewan sri jugra tu majlis utk mak datin. so, aku pon paham dan buat yang tercantik yg macam aku selalu buat tu... alhamdullilah, k.bib suka dan kuharapkan mak2 datin tu pon suka jugak la yer. :)
thx so much k.bib + k.bariah...
-top-
-middle-
-bottom-



I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails