The YCM's team

The YCM's team

Thursday, January 14, 2010

Tempahan Arif Adli

ni yang dikatakan rezeki datang bergolek.. atau rezeki terpijak. sebenarnya benda yang aku nak isukan kat sini, rajin2lah call kwn2 koang, manalah tau rezeki masyuk pulaknya. ceritanya begini.. aku ngan arep ni kwn dr masa kat uitm dulu. dulu bujang2 aku selalu g umah parents dia kat alam mega. sampaikan kek kawen dia pon aku yg buat. then, satu hari tu aku mcam tergerak nak tanya kabo sbb lps kawen je aritu, memasing senyap jer terus., so aku send ler msg kat dia sambil2 nanyekan kabo juhana (wife dia). tup2 after few hours, dia call aku terus buat tempahan buttercake 2pcs dengan berat 2kg setiap satu. dia request aku buat upsidedown butter cake dgn gunakan peaches. mmg sedap giler! thx arep.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails