The YCM's team

The YCM's team

Thursday, January 14, 2010

Karnival Kementerian Pertanian

ucapan setinggi2 terima kasih kepada kementerian pertanian yang bagi aku peluang utk join karnival jualan sempena majlis konvokesyen kolej pertanian baru2 ini. w'pun tak mencapai target jualan pd hari tersebut, aku cukup rasa bertuah dgn pendedahan yang kementerian berikan menerusi jualan karnival ini sebab dpt tgk live org2 disebalik kementerian. ini merupakan peluang yang sgt bagus utk mengembangkan perniagaan yang telah berjalan selama 5 tahun ini. aku merasakan thn 2010 ini thn perniagaan bakal berkembang maju. semoga allah berikan lebih banyak rezeki buat aku, keluarga dan kita semua. mudah2an.. syukur alhamdullilah....
tokeiroti yang catikmanis
(bangga sebab ada booth sendiri)

pembantu yang setia bekerja dr pagi hingga ke malam. kita kasik dia glamer sket ye..

customer dtg utk beli cuppies

ramai yg suke makan cuppies

awek ni pon suke dgn cuppies yg berwarna-warni tu

muffin pisang

choc.moist cake
(resepi uitm)

chip+nuts cookies

cuppies lemon

cuppies tower yang berjaya menarik perhatian pengunjung karnival. sales aku pd hari tersebut lbh kepada jualan cuppies, di ikuti pizza, roti & cookies.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails