The YCM's team

The YCM's team

Friday, June 19, 2009

Tempahan Nurul, Kelana Jaya

Lama sgt2 la tak dengo citer kak long nurul ni.. 1 hari tu aku dapat panggilan dari k.long mintak buatkan dia 1 fondant kek macam gambo kat bawah ni. perghh, canteq n kemas kejenya. tapi am not sure sape punye kek ni, k.long kata dia amek gambo ni kat internet gak. sekiranya tuan punya kek ni tertengok blog kite ni, kite mintak maaf la yer kalo kite mem'pirate'kan hasil keje awak. tapi takyah la riso sgt, psl hasil keje awak lagi tip top dr kite punya.. ahaks! sbnrnya, aku tak dan nak wat kek k.long ni sebab kesebokkan aku nak buat persiapan kawen tempoh hari, tapi disebabkan desakan dan rayuan k.long ni aku buatkan jugaklah utk dia. anyway k.long pon dah nak naik pelamin gak, semoga dia dan teman lelakinya bahagia n kekal hingga ke hari besar doang. amin....
canteq gile kan....terliur tengok....
my work.. nasib baik k.long suke w'pon aku rasa cam jauh panggang dari api jer ghupernya... hiks! thx 2 my sistah, nazeha yg as usual meminjamkan tools nyer kat aku ni.. muagh @ pipi zeha. sayang adik k.jue ni!



I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails