The YCM's team

The YCM's team

Thursday, June 18, 2009

The Cake Story...pt 1

Cup cake tower on my big day!! delicious! marvelous n toooooooooooooooo catchy!! ahaks!

geram kan tgk cuppies banyak2 ni kan...... seawal jam 8.30 pagi aku datang set up cake tower ni... pengantin gak kene uruskan keje2 ni... alahai.... my sistah zeha time ni tgh banyak keje lak tuh.. if not mmg aku bg keje ni kat dia jer...takpe la, since u bz n kenot attend my wedding, am understood...

Aku bercadang nak buat 100 pcs jer untuk ditelakkan pada stand tapi cuma lebih kurang 50pcs jer yang muat. Alang2 terbuat, aku abiskan sumer bekas soufle n memang niat kat dalam hati nak bagi tetamu makan kek puas2. Aku tau ramai yang geram tgk cuppies ni bile dah display kat meja bulat tu, ramai yang berkejar nak dapatkan cuppies tu. maka 250 pcs cuppies dibuat khas untuk meraikan tetamu yang datang masa kenduri 31 Mei 2009 di Dewan Sri Jugra, Banting. cup cake comel ni diperbuat dari choc.rich cake di dalamnya dan dihiasi dengan purple rose sebagai warna tema majlis kami. aku sengaja letakkan sudu untuk permudahkan tetamu2 aku makan cup cake tu.. bestnyer koang... :) owh, ada yang sempat berbisik kat pelamin, nak order n deal harga lagi..! nakal la koang ni.. time kat pelamin pon koang sempat nak wat biz... ehhehe

fuh.... wonderful... amma! kalo tak nampak sudu transparents tu mmg la koang kene pakai spek kuasa tinggi ni...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails