The YCM's team

The YCM's team

Thursday, June 18, 2009

The Cake Story... pt 2

4th
3rd
2nd
top
Actually d wedding cake are 5-tiers, tapi last sekali aku terspoilt kan ukuran cake separator, benda tu dah jadi tak stabil, terpaksalah aku alihkan tingkat plg atas tu, the second cake, aku dah coverkan dengan bunga so jadilah 4 tingkat jer arituh... lagi pulak meja wat hal, ada goyang sket la.. ermmm :S rasa cam hampa, dah la malam tu takleh tido pasal layan debaran nak bersanding esok paginyer, blum lagi tak cukup rest wat kek ni sampai 4.30 pagi baru siap..alih2 jadi gini... alahai....! tak berbaloi tul berjaga pagi tu.... pape hal pon pengantin tetap maintain canteq time potong kek tuh. My grande wedding cake

nilah rupa final kek aku.. ampeh.... tak seperti yang aku plan...

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails