The YCM's team

The YCM's team

Monday, March 16, 2009

Sam Sg.Sedu.

Cup cake untuk kedai
Tema : ulat dalam sarang

Cup cake ni memang aku sengaja buat untuk jualan kat kedai. Bukan takat budak2, tapi mak budak pon suke gak makan cup cake ni. Last time aku penah tgk 1 family borong cuppies ni masa soang tgh lunch. Peghhh.. bangga tul aku....


Fondant cuppies
Tema : Cinta & kasih sayang.



..Butter cream cup cake..
Tema : bunga dalam taman.


Cuppies ni diorder oleh Sam dr Sg. Sedu untuk hantaran. Lupa nak tanya hantaran sendiri or sponsor orang. She's got my no from internet tapi aku dah tak ingat dari iklan mana satu dia dapat no aku ni. That time she called me from JB. Papepon, thx so much sam sebab order cuppies ni. Harap pas ni ada next order from u soon.. =) Next 'thank u' goes 2 my gud fren cum my luvey sistah, zeha. Thx 4 da tools n color. Muagh!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails