The YCM's team

The YCM's team

Monday, March 16, 2009

About fondant...

Round cake n cuppies 2 ketul ni (actually ada 3 ketul tapi 1 lagi dah kene baham) merupakan projek belen2 daripada kek hantaran ayong yang kat bawah ni. Sebenarnya aku dah lama tak buat fondants, so to take d challenge, aku amek tempahan Yan. Yan pun suke, dan aku lagilah bertambah suke!! hik..hik... Thanks Yan....

Kek fondant ni Yan sponsor untuk hantaran Ayong. My cousin fatin kata kek ni canteq cam candy. Cheh.. aku sendiri terkagum dengan hasil 'kerastangan' aku ni. Ingatkan aku dah tak reti lagi pegang fondant2 ni... Lama noo tinggal bab jarang ada oang order. Finally i made 1 kek yang hasilnya mengagumkan my few frenz. Ekekeq.. Time kaseh zeha bab pinjamkan tools n color.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails