The YCM's team

The YCM's team

Thursday, March 12, 2009

Rendra Budi & Intan ¬ 8 Mac 2009





Pengantin yang order kek ni sebenarnya kawan aku masa sekolah menengah dulu. Lama betul tak jumpa dia, ada lah dekat 10 tahun. Pernah terserempak sekali jer kat Nilai 3, tu pun masing2 sebok nak beli barang2 persiapan kawen bulan 12 lepas. So aku pun amek peluang promote kek kat dia la. Last minute punya tempah ni, aku terima 1 week b4 dia nak kawen. Dia pilih tema hijau n aku rasa hijau yang aku buat utk dia ni macam canteq la pulak. Kek ni spesel made 4 him sebab aku gunakan kek pandan yang dilapis dengan blueberry filling pada setiap layer. Alhamdulillah, he really enjoyed his kek kawen. As long kawan aku suke, aku pon tumpang suke.. maklumlah dia baru naik pelamin. =) after tiz, my turn pulak. ngettt2... ;)

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails