The YCM's team

The YCM's team

Wednesday, March 18, 2009

Birthday Bazli ke 11...

Happy birthday 2 adik Bazli yang ke 11.. Ni mini cuppies yang aku buat untuk sambutan harijadi bazli yang yang disambut malam semalam. Aku tak sempat gi beli hadiah,so aku terfikir majlis adik ni mesti ramai budak2. Rasanya cuppies comey2 cam ni mesti doang geram nak terkam. Hua2... Sebenarnya adik sambut b'day ke 11 tapi aku dah tersilap letak 'sepuluh' pulak.. Tersalah info n termalu sekejap. Then di tambah lagi aku ni datang lambat, time letak cuppies ni tertumpahkan air pulak. Abeh basah tempat makcik tu makan. Spoilt mood majlis tul ler.. isk..isk... cam nak lari balik jer.. Malam tu aku ter 'bit lost' dalam ramai2 tu n balik dalam kelaparan...... Kesiannya aku! Sampai umah jer,aku kepenatan dan tak lalu nak sambung keje. Aku memilih untuk T.I.D.O. Zzzzzzz......

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails