The YCM's team

The YCM's team

Tuesday, July 6, 2010

Tempahan Radin, Jenjarom



buat kek ni kadang2 ada masa masaknya cantik gebu, ada masa cam hampeh je... bile kite buat kek jadi, kite rasa happy giler, kene pulak deco pun cun, semakin menjadi hari kite pd hari itu. tapiiii, bile datang angin senggugut buat kek tak seperti yang kite harapkan, rasa really2 not in d mood.. moody semacam je kan.. bengang lagi. tu yg kene take 5.. not minute, but hours! nak releasekan frustration tadi tu. ni lah yg sebenar2nya terjadi pd aku masa nak menyiapkan cheese cake tempahan radin. 1st adunan tak menjadi dan tak dapat disiapkan on time.. so, dengan tebal mukanya mintak izin radin untuk anto kek keesokan paginya. nasib baik dia ok dan tak banyak songeh.. phew! selamat... esok paginya aku terus ke bagus bukit tinggi untuk membeli bahan2 kek untuk bancuhan baru.. alhamdullilah kek yang dimasak sangat gebu dan dalam keadaan yang sepatutnya. tapi, once again, datang problem lain pulak.. something goes wrong dengan fresh cream aku ni. susah nak buat sapuan dan aku percaya ni semua ada kene mengena faktor cuaca pulak. setelah berhempas pulas mencari idea dekorasi kek ni, akhirnya aku berserah ajelah dengan hasilnya.. i lost the magical touch on that day.. tah apa yg ku fikirkan hingga hilang fokus ni. alahai!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails