The YCM's team

The YCM's team

Wednesday, July 14, 2010

Tempahan Cikgu Zurina, SK Sijangkang

5th birthday of Aleeya Maisarah
the Hello KittiesFlowery theme for b'rthday gal..


Cikgu Zurina telah menempah kek sponge coklat dengan hiasan pink untuk anak perempuannya Aleeya Maisarah yang genap 5 tahun hari ini. since cikgu zurina request pink color, aku suggest cikgu hello kitty utk menyerlahkan lagi theme pink kat kek ni. so, pagi tadi aku agak tergesa2 keluar rumah sebab kek patut kena anto 9.30 pagi tadi telah terlewat setengah jam sebab aku terleka bersiap kat rumah. my bad, aku tersalah hantar kek ke taska, sangka aku anak cikgu zurina setempat dengan anak cikgu suhaila. waduhhh! panik kejap! sedarnya masa baby sitter kat taska tu cakap takde budak nama aleeya maisarah.. call cikgu zurina 3 kali tak berangkat, then call cikgu suhaila dan cikgu nuar, nak bertanyakan cikgu zurina tu kawan dorang ke.. haha sengal betul aku ni! (sebenarnya doa2 jugak, jangan aku tersalah cikgu dan tersalah sekolah. kebetulan time cikgu zurina order ada sorang lagi cikgu dr klang bertanyakan harga kek) dlm pd masa yg sama aku menyalahkan diri sendiri sebab tak ambil order betul2. :) ngok ngek gak aku ni ye.. hai! tak lama tu, cikgu zurina return call, yahoooo! lega gile beb.. jumpa dia terus kat depan sekolah sebab dia pun dah get ready nak ke taska anaknya yang kat dewan bt. 7 tu. sorrylah ye cikgu, ingat nak buat surprise delivery tapi dah tersyilap tempat la pulok. nasib baik settle awal, kalo tidak mesti jadual aku lari giler2 hari ni....

thx so much cikgu zurina.. :)
kalo sedap rasanya, next time bole lah order lagi...

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails