The YCM's team

The YCM's team

Friday, July 9, 2010

Tempahan K.Yati, Jlan Tanjung, Kg. Sijangkang.

pertama2nya nak ucapkan bebanyak time kaseh kat k.yati ni sebab being a nice customer of d week. :) actually, this week memang ada dua org telah membatalkan order last min, so bila k.yati buat order untuk cookies ni seriously terubat juga ati aku yang sebel ni... K.yati telah menempah 200 pcs cookies untuk majlis cukur jambul dan aqiqah, ahad ini di kampung maknya di labohan dagang. so dengan sukacitanya aku telah bagi k.yati extra 10 pcs cookies bagi meng'cover' keje2 aku kalo ada yang tak berapa kemas sebab aku buat cookies ni very fresh, 1 day before pick up. so agak kelam kabuts sket, and my acting pun cam lipas kudung! cookies ni telah di pick up oleh hubby k.yati kat bengkel aku, tapi urusan tersebut telah aku amanahkan kepada hubby aku untuk serahkan bungkusan cookies ni kepada hubby k.yati, sebabnya time tu aku dah pun keluar rumah untuk menghantar mak aku ke hospital sebab nak visit sedara yang sakit.
once again... tq so much k.yati! :)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails