The YCM's team

The YCM's team

Thursday, October 8, 2009

Tempahan Iza, Banting.

pakej kotak canteq
happy birthday 2 b'day lady!

Tempahan ni dibuat oleh Iza beberapa minggu awal sblm tarikh delivery. Iza buat repeat order yg ke 2 dan kali ni dia amek yg saiz kecik utk sambutan harijadi mamanya yg ke 53 thn. kali ni warnanya lebih lembut tp ceria spt soft pink, lite yellow n baby blue. sebenarnya iza mintak warna garang2 tapi aku fikirkan sesuatu yg lembut 4 her mom macam color2 tadi, hope u dont mind ye iza..
macam biasalah, kami cdg nak jmpa dpn Mc.Donald tapi disebabkan aku yg sampai dulu, aku shopping brg dapur sket kat econsave,bila dah siap shopping iza call yg dia lambat sket dpt jmpa aku sbb suami keluar rumah belum balik lagi. then aku ajak suami aku minum2 kat kedai mamak sampailah suaminya yg dtg amek kek drpd kami.. Iza tak trn dr kereta, kami hanya berhubung melalui telefon, puas suaminya menunjuk keta doang, tapi aku ni tah nape rabun..banyak sgt keta masa tu jadi aku tak pasanlah mana 1 keta doang ni. sori la za, sis tak nampak mana satu la keta iza,kalo tak mesti dah lambai kat awak. :) hehe
thx iza, sbb rajin msg k.jue utk corfirmation n advance bank in payment. so sori sbb tak dpt reply on time... kakakmu ini bz ... TQ so much iza + hubby. ur the best! hiks!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails