The YCM's team

The YCM's team

Thursday, October 8, 2009

Jualan Terbuka 3

Salam...

aku kini totally on track, kembali bekerja macam biasa. kali ini aku bawak beberapa produk lain selain roti. mmg niat aku kalau keluar berniaga macam ni, aku suke pelbagaikan produk. jadi pada hari tersebut, aku bwk produk sampingan lain spt butter cake, brownie dan puding roti. customer pon ada byk pilihan utk membeli.

seperti biasa, organizer akan tempatkan aku di corner. barang2 daganganku cukup banyak. kukira macam terlebih bawa dr biasa. sampai pening kepala aku nak fikir mana nak susun kesemuanya sekali.. adeh...

partner sebelah aku kali ni org lain, bro ni jual produk kecantikan dan kesihatan mata. ramah dengan dialek kelantannya. kaki niaga punya org. cam aku gak... tapi dia lagi ligat.

next time aku akan pakaikan meja ni dgn lapik meja. nampak tak menarik betul meja aku ni. kebetulan pulak aku tertinggal lapik tu kat umah. padahal dah igt dah, camne leh terlupe?? aisehhh...

butter cake pandan & kopi.

Choc.moist cake dgn taburan serbuk kacang. membangkitkan selera.
Choc.brownie

Puding roti perasa koko

Rempeyek & Tumpi

Assorted buns

Permandangan jualan hari pertama.

sebenarnya, aku bawak 4 container kuning penuh dgn cuppies, tak sempat nak amek gambo kesemuanya. nyesal aku! aku baru jer letak2 brg2, peminat aku..errr peminat cuppies dah beratur nak beli. last sekali dlm keadaan yg sedang2 relax aku berjaya gak amek gambo belen2 cuppies yg ada. syukur alhamdullilah. thx koang yg beli cuppies that day. u really made my day, ... as u so. ada yg mintak tuliskan nama atas cuupies tu utk diberikan kpd yg tersayang. erm.. gud idea! nxt time aku nak adakan wording service sekali. mesti doang suke.

erm...dpt gk amek gambo cuppies nih... tapi dah tinggal yg ujung2 jer.

pakej 3 pcs. ada yg berebut takut termiss cuppies yg comey.. geli hati gak tgk doang nih.... hihi.


aku tau koang suke.... aku pon suke..... sayang nak makan kan.... ramai yg kata gitu kat aku bile tgk sume cuppies2 ni kan..... :)
Alhamdullilah....Syukur kepada nikmat dan bakat yg Allah berikan.
Berikan aku lebih dr ini Ya Allah
Berikan rezeki banyak + anak2 yg soleh dn solehah
Berikan kebahagiaan + ketenangan + rumahtangga yg aman
Ya Allah,
Datanglah kepadaku, aku perlukanMu.
Pelihara diriku dlm rezekiMu yang Maha Luas.
Amin

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails