The YCM's team

The YCM's team

Thursday, September 3, 2009

opss.... just sharing...........

hadiah tajaan anna sui. "live your dream"

boleh baca?


ni ler ghuper hasil kerja aku yg berjaya menambat hati juri.







AhaA!!



baru2 ni aku terkejut dgn satu panggilan yang sebenarnya dah lama aku tunggu sampai naik terlupa. lagi bulan ramadhan ni bz wat kueh raya, buatkan aku terlupa seketika benda yg aku nantikan.....aritu aku ada masuk 1 contest mintak cerita sikit la macam mana nak live up ur dream anjuran local surat khabar la tapi tak ingat lak sokkabo apa. aku kepingin nak parfum anna sui tu. nak beli sendiri, my dkny banyak lagi. so, aku masuk contest n tak sangka aku dapat (sbnrnya aku yakin dapat..sebab aku terperasan aku dah buat canteq giler lah sebuah karya hasilan aku...chewah!) makcik rasa bangga lah sebab dapat parfum best + free. tadi gie pj soang2 sampai sesat2 utk collect parfum anna sui tu. oh ya, another info, am 1 of 20's contestant yang menang n terlalu ramai yang join contest tersebut. this is 1 of my best momento... jarang sgt nak menang2 peraduan kalo tak yer2 nak menang hadiah tuh... selalu bergantung pada nasib jer... tapi 4 parfum anna sui aku bikin betul2 n lastly aku dapat. moral of the story, u need 2 be catchy, baru lah ko boleh menang.....! tapi, aku tingin SANGAT nak menang RM 30K yang Shell offer tu. tah bila nama aku nak naik gaknyer??? oiii Shell, PICK ME UPPPPPPPPPPPPPP.......


uiii...kalo aku dapat.... best gile!! macam2 aku nak buat ngan duit tu. pehhhhh ...!
(angan2..tak slh kn?) =)





ok...da da......


aku nak menggayakan pafum baru aku ni time raya nanti...hiks!!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails