The YCM's team

The YCM's team

Monday, September 28, 2009

Beraya dgn bergayanya....

salam aidilfitri...

minggu ni dah start bekerja balik. penat sgt.. rasa tak puas cuti. mcm nk jadi sleeping beauty rasanya. last week beraya sakan kat kg.sijangkang. berkenal2an dgn sedara mara belah family husband aku. mom in law, our family mastermind penuh dgn jadual kunjungan n umah kami pon tak putus2 org dtg. tak pyh jemput org luar, sedara mara je dah penuh satu umah. berlainan dgn family aku, rasanya raya kedua dah katam beraya seluruh umah keluarga. kalo nak beraya ke umah member2, dlm raya ke 3 n ke 4 boleh la gerak, itupon kene call dulu, psl ramai yg dah start kerja semula. yg penting thn ni mmg beraya dgn penuh bergaya w'pun dlm poket tinggal sekeping dua warna yg sama... :)

thn ni mmg lain sgt, thn pertama beraya di umah mertua. abah mertua pulak beli bunga api n mercun yg berwarna-warni bile di bakar. mmg bising, tmbh lagi dgn asap yg banyak.. adeh! terbatuk2 aku dibuatnya. my husband n adik2 pon boleh thn, layan mercun thunder claps siap berlawan2 lagi ngan jiran dlm kg. punyalah meriah!!

mak kata abah bakar duit sebab spent duit banyak beli mercun.. tapi budak2 ni suke giler sbb abah beli banyak mercun utk doang buat main. husband aku pon sama, w'pon umo nak masuk 30th tapi still dia yg lebih kalo main mercun. comelll... opssss... oklah tuh, budak2 pon perlukan pengawasan org tua ye tak... hehehe...

dan aku sebagai pemerhati jer n sambil main buai, lepak kat gazebo yg hampir siap. terkekeq2 ketawa bila ada yg mencuit hati aku.

anyway... raya thn ni termasuk dlm raya plg best DAN raya plg memenatkan aku...... phew!! sampaikan nak online pon aku tak sempat. minggu ni ajer, dah start keje balik n tempahan kek dah pon menanti aku..

ok sambung keje balik....

I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails