The YCM's team

The YCM's team

Monday, April 20, 2009

tiz is my fav n easy choc.chip cookies... masa kian suntuk sebab my wedding juz around d corner. i've manage my time wisely 2 produce all d cookies juz in time. 1000 pkt for tiz type. another 1500 pkt, buat cookies lain.. hopefully sempat la. a fren of mine, along..mintak buatkan cookies untuk wedding dia tapi sori gal, akak mmg tak sempat nak buat since myself also terkejo2 nak siapkan preparation for my wedding. tempahan spt cake n cuppies can acceptable tapi along refused, juz belah pengantin lelaki jer yang order. soccay, my schedule pun tak tight sgt.. :)


as usual, Mai still order her fav ever choc moist cake. kali ni tempahan untuk meraikan last day budak praktikal kat pejabat pertanian banting. tq mai, next time la aku sponsor cake ko kek ok..but ONLY on ur b'day. lain event u have 2 pay 4 tat.. hehe.... jangan mare....



kek ni abg sahrani ING yang order sempena b'day dia tapi disebabkan dia tak suke makan kek sangat, dia mintak aku tulis b'day 4 APRILian..... dia sambut kat opis ramai2. some of his staff said my cake so sweet, tapi sempat tapau bawak lek umah lagik! so.. wut u guyz thinking of? :)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails