The YCM's team

The YCM's team

Wednesday, April 22, 2009

Jualan harian

Ini antara produk jualan harian aku.. ban manis dan pizza bun. sebenarnya banyak lagi tapi biasanya aku spot yang leh wat jualan habis jer.. biasanya aku anto ban2 ni kat sekolah dan restoran. ada jugak yang buat tempahan untuk majlis2 kecil dan katering. sesiapa yang berminat nak order jangan ler malu2 kucen untuk hubungi aku yer... :)
roti kosong

ban kacang merah bentuk bunga.


stollen kacang merah


stollen pandan




actually, dua pizza bun kat bawah ni sama jer ingridients dan bentuk... cuma beza pada saiznya, ada small n medium. dibuat mengikut permintaan customer.

pizza bun (small)



pizza bun (medium)


sekian terima kasih...... :) nanti aku upload gambo lagi. da'.....


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails