The YCM's team

The YCM's team

Tuesday, November 4, 2014

Cheese Tart & Fruit Tartlets

salam darling kasteme..

bersiaran lagi kita di awal pagi begini. time2 camni ble anak2 dh tido barulah feel nk susun ayat. blogging ni mcm kte ckp sorang2 jugak kan. cakap dlm ati n picit2 punat hp ni atau kalo tanak rasa mcm sunyi sgt bole je kte bersuara sambil menaip. hehe... ok kali ni saya post order kasteme saya baru2 ni dia order set combo 100pcs mini tart. 50pcs mini cheese tart n 50pcs mini fruit tartlet. selalu saya saljikan mini fruit tartlet tu ngn snow powder tp ntah kenapa mana2 kedai ingredients yg saya pegi kehabisan stok snow powder. aiseh... terpaksalah hias tanpa salji seperti selalu. agaknya peralihan musim la kan.. ��

well thx laling kasteme. saya lupa namanya sbb yg turun amek tart ni asben dia. yang pasti tempahan dr jenjarom. tq again!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails