The YCM's team

The YCM's team

Sunday, April 18, 2010

Tempahan Bariah Supandi, Taman Desawira

selamat pengantin baru buat k.bariah dan suaminya (pandai carik org dkt, jimat belanja travel..hehe). k.bariah buat tempahan kek kawen 3 tingkatnya lagi seminggu sebelum majlis. dengan 3 keping pic kek yang di attached thru facebook, aku combined kan kesemua designnya pada setiap tingkat sebab pengantin ni taktau nak pilih mana 1 design dia suke, the rest dia bg kelonggaran kpd aku utk design ikut suka ati aku. tapi untuk tak menghampakan pengantin ni, aku layan je design2 tadi to make her dream wedding cake. hasilnya mmg dia suka sangat, siap send 'tq msg' lagi kat aku. anyhow, tahniah ye k.bariah. moga kekal bahagia bersama suami terchenta.. bersama pengantin dan pari2 kecil yang comey
tadaaaa..... biru turqoise + putih + baby pink
atas

tengah

bawah


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails